Büsra is diëtiste en is gespecialiseerd in intuïtief eten. Bij intuïtief eten gaat het er vooral om dat je leert luisteren naar je lichaam. Voor Büsra is het vooral belangrijk dat je een gezonde band opbouwt met eten in plaats van dat je constant hervalt in een dieet waar je ongelukkig van wordt.
In 2022 is ze gestart met gaar Trust Your Body traject. Een traject waarmee ze haar cliënten opweg helpt om de tien principes van intuïtief eten te implementeren in hun leven. Ze had hier een complete rebrand nodig, van logo tot website, content en marketing.
Büsra had eerder al een logo en website laten maken, maar deze pasten niet meer bij haar nieuw traject omtrent intuïtief eten. Ze wilde iets nieuws dat beter paste bij haar visie.
Na ons eerste gesprek merkte ik ook meteen dat ze niet wilde gaan voor een simpele website. Büsra wilde beginnen met content te delen over intuïtief eten. Ze had het idee om recepten te delen en e-books te lanceren.
Büsra besloot om voor het Marketingmachinepakket te gaan. We moesten er voor zorgen dat er zoveel mogelijk leads binnenkwamen via de recepten, blogs en e-books op de website. De beste strategie hiervoor is het koppelen van een nieuwsbrief aan je content. Wanneer mensen hun e-mailadres achterlaten om een e-book te downloaden of om meer tips en tricks te ontvangen over intuïtief eten, kan je hen makkelijk targetten door een e-mailmarketing. Je bouwt een marketing automation flow uit waarmee je je leads warm maakt over jouw product, in dit geval: het Trust Your Body traject.
Met de principes van inbound marketing heb ik een digitale strategie ontwikkeld waarmee we leads warm maken om te converteren. Door wekelijks recepten en blogs te delen, halen we niet alleen leads binnen, maar dit is ook deel van de SEO-strategie.
Daarnaast heb ik ook een marketing automation flow gekoppeld aan de nieuwsbrief. Bezoekers laten hun e-mailadres achter in ruil voor een e-book. Enkele dagen later krijg je een follow-upmail met een call-to-action om te starten aan het Trust Your Body traject.
De website is dusdanig opgebouwd dat je op bijna elke pagina een call-to-action hebt om te converteren. Zo kunnen bezoekers altijd snel getriggerd worden om te converteren en een afspraak in te boeken voor het traject. Naast de website heb ik de complete huisstijl en het logo herontworpen.
Als diëtiste wilde ik mijn services ook online aanbieden. Burak heeft voor mij een professionele website gemaakt. Ook heeft hij mijn logo en huisstijl in orde gebracht. Burak geeft je actief advies waar nodig om je onderneming te ondersteunen. Zeer tevreden!
Zaakvoerder
Heb jij een gelijkaardig project in gedachten? Contacteer me voor al je vragen of een offerte op maat!